Després d’uns mesos de les primeres confirmacions, Aspencat i José de Rico, la Telecogresca ha presentat les últimes confirmacions.
En aquesta edició del festival universitari més important del pais, la Telecogresca comptarà amb una gran varietat de grups i DJ’s. Pel que fa a l’escenari principal, destaca l’actuació de Els Catarres amb l’esperada gira “Supernova”, juntament amb els valencians Aspencat mencionats anteriorment i Boikot, grup que confirma un èxit continuat i ha rebut gran reconeixement per part del públic.
D’altra banda, en l’escenari alternatiu actuaràel dúo italià VINAI, Yall amb el seu famós “Hundred Miles”, que ja és número 1 de les llistes de “Los 40 Principales” i que farà vibrar el festival amb un espectacle musical i visual mitjançant una sorpresa que us hem preparat aquest any.
A més a més, comptarem amb els DJ’s gironins Luka Caro i Ruben Rider, exitosos en la nit eivissenca, i els DJ Nasty Bass, clàssics en la nit barcelonina a l’Apolo, a més del DJ i productor barceloní, José de Rico. El cartell d’enguany el tanquen els guanyadors del concurs d’artistes emergents Engresca’t 2016 que són el grup mallorquí Xarxa i els DJ Bonk3rs.
Finalment, el cartell d’aquesta edició serà completat per un grup molt especial que acabarà la seva gira a Catalunya amb aquesta actuació.
El Parc del Fòrum de Barcelona tornarà a ser l’emplaçament del festival que obrirà les seves portes a les 18.30 h i farà vibrar el públic durant 8 hores ininterrompudes de música en viu. Les entrades es poden adquirir des de fa uns mesos a la plataforma de venda on-line a partir de 17 €.