Patronat i Ajuntament de Girona dissenyen productes turístics per treure el màxim profit del rodatge de ‘Joc de Trons’

Extres d’un rodatge de la sèrie Joc de Trons pels carrers de Girona (ACN)
El Patronat de Turisme i l’Ajuntament de Girona impulsaran diferents productes turístics per treure el màxim profit del rodatge de ‘Joc de Trons’. A l’estiu, la productora HBO va escollir Girona com a principal escenari per rodar la sisena temporada. La voluntat de les dues institucions és crear productes com visites teatralitzades, viatges de premsa i bloguers o rutes especials identificant els llocs on s’ha rodat la sèrie per atreure turistes. Per aconseguir-ho, es buscarà la implicació de restaurants i comerços. Abans, serà clau veure els nous episodis–que s’estrenen a l’abril- per esbrinar quins indrets són més fàcilment identificables.

La Gala de la Guia Michelin

D’altra banda, Girona ha demanat acollir la Gala de la Guia Michelin el 2016 i l’acord està pràcticament tancat.