Tret de sortida del Festival de la Infància de Barcelona

|

27.12.2013 11:38h
ACN
El saló, que compleix mig segle, ha programat més de cent activitats

[dropcap]T[/dropcap]ret de sortida, aquest dijous, a nou dies seguits de diversió per als més petits de casa. Comença el Festival de la Infància de Barcelona, al recinte firal de Montjuïc, que obrirà portes d’11 del matí a vuit del vespre, fins al 4 de gener. El saló compleix avui cinc dècades. Aquest any la diversió estarà associada més que mai a la formació de valors. Com és habitual, el saló ocuparà 43.000 metres quadrats de superfície als palaus 1,2 i 3 del recinte de Montjuïc de Fira de Barcelona, i acollirà un centenar d’activitats relacionades amb la cultura, els espectacles, l’alimentació saludable, la tecnologia, el medi ambient, els esports i el civisme i la ciutadania.
Divendres, dissabte i diumenge la fira celebra el Mascota Fun Festival, que exhibeix tota mena d’animals de companyia. Un altre dels grans atractius del saló és la música. En aquesta edició compta amb quatre actuacions destacades. De l’1 al 4 de gener, grups com Els Catarres, Candela y los Supremos, els Gossos, Andreu Rifé i Macedònia pujaran a l’escenari del festival.

En el vessant més solidari, s’han instal·lat dos estands: un de la Fundació Banc dels Aliments, i un de la campanya ‘Cap nen sense joguina’, impulsada per Ràdio Barcelona.

Les entrades per accedir al Saló oscil·len entre els 7 i els 15 euros, en funció del dia i de la franja horària.

Publicitat

761420

 

Publicitat