Neix la Confederació Sardanista de Catalunya

|

14.04.2014 09:45h

[dropcap]L[/dropcap]’Assemblea General Extraordinària de la Federació Sardanista de Catalunya ha acordat transformar l’entitat en la Confederació Sardanista de Catalunya per gran majoria dels assistents a la reunió del passat dissabte 12 d’abril.

Aquesta transformació implica la creació d’una entitat de tercer nivell que aglutinarà un doble vessant: totes les federacions sardanistes territorials de Catalunya i el Rosselló i totes les organitzacions dels diversos actors sardanistes: cobles, colles i associacions.

La Confederació Sardanista de Catalunya és el punt culminant d’un procés iniciat fa més d’un any per tal d’unificar totes les expressions i entitats sardanistes sota una figura que eviti duplicacions. Serà l’interlocutor únic per a l’administració pública per a grans temes sardanistes d’àmbit nacional i promocionarà, difondrà i defensarà la sardana com ha fet fins ara la Federació Sardanista de Catalunya.

Publicitat

fsc

 

Publicitat